9

Wazzup in the hizzle dizzle my nizzle! (hehe)
Sitter och skriver en stipendieansökan, jag älskar att skriva om mitt dansande...skönt att sätta ord på sin passion. Om jag får detta stipendium blir det med största sannolighet L.A i sommar, the big dream :) Håller verkligen tummarna, känns som att det kommer gå!
Är äldigt glad idag, ser fram emot kvällen! Blir jazz med Eva och sen rep. Älskar att repa, speciellt när man har ett kul framträdande framför sig. På lördag (19feb) ska vi uppträda på en välgörenhetsgala på Cafe Opera, kommer bli GALET kul!!!! :)
Sen är det bara 9dagar kvar till S**t Kingz workshop, asså jag är så taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR.

ja, ni fattar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0