Yoga time!

Hello!!

Idag ska det minsann tränas har jag bestämt! Tror minsann jag ska prova mig på ett yoga pass idag och så ska jag tränas lite av min brosa som snart är färdigutbildad PT! :D Har aldrig varit på yoga så jag känner att det är dags att prova och se om det ger så bra resultat som det sägs!

I sommar ska jag fokusera mycket på att bygga upp kroppen, ska dansa mycket också men jag känner att fokus behöver ligga på att bygga styrka, kondition och stretch så att jag inte skadar mig i höst när det är dags att dansa för glatta livet igen. Dock känns det som att det finns så mycket att träna upp att jag inte riktigt vet vart jag ska börja, men det hjälpar förhoppningsvis brosan mig med :)

Jag kommer antagligen snart att lägga upp ett litet schema för vad som händer dansmässigt från min sida i sommar, finns fan massor av roliga dansklasser att läger att gå på...Im very excited!! :D

Nu ska jag på promenix med mamma och hunden men vi hörs snart igen!

                        
Igår kände jag mig otålig av allt väntande hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0