Audition!

Hello bloggi!

Var på audition igår och fy rackarns vad kul jag hade!! Det var audition till danslinjen sway och det var jazz prov med Eva från Urban Angels och hiphop prov med Bianca från Urban Angels, det var två riktigt kul klasser, äääääääälskade Biancas hiphop! Som att hennes awesome koreografi inte var tillräckligt dansade vi till min absoluta favorit T.I, gissa om jag kände mig lycklig hahha! Jag tror danslinjen sway är ett relevant alternativt för mig nästa termin, har pratat med lite vänner och människor som har erfarenheter från danslinjen och jag har hört både gott och ont men jag måste säga att det låter som rätt alternativ för mig, i alla fall för i höst.

Känner att jag behöver gå tillbaka till grunderna då jag alltid hoppat över det lite, jag tror det vore bra för mig att ta ett år och barar fokusera på det och verkligen låta min kropp jobba och utvecklas i sin egen takt och låta det ta sin tid utan att känna press, det behöver jag. Känns som att jag har skyndat väldigt mcyket med dansandet eftersom jag hela tiden känt mycket press där jag dansat tidigare, det har varit skitbra för det har gett mig massor av motivation men just när det gäller teknik känner jag att jag skulle behöva ett lite lugnare tempo, jag tänker inte dansa mindre eller på en mycket lägre nivå utan jag vill som sagt bara hitta utrymme att fokusera på grunderna, känns viktigt. Känns spännande. :)

Nya äventyr, here I come!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0