Ledig!

Aloha!
Min första dag av ledighet på lääääääääänge, känns bra!
Dock väntar en hög med läxor, så jag är då inte helt ledig men men....jag är ÄNDÅ på bra humör hahah! Vet ni vart jag ska bege mig om ca 10 min? Jo jag ska till frisörn,wieeee! Som jag har längtat på att klippa till mitt sjögräs till hår!
Frillan jag har i huvet kommer bli riktigt snygg tror jag :) Tänkte göra en snygg före-efter bild men jag har efter 20 min kämpande inte fått till nån snygg före bild så vi får se hur det blir med det hahah men nu måste jag ge mig iväg, jag slänger in en bild som jag tog nyss (tyvärr den ända som jag tyckte var presentabel haha) dock ser man inte mitt nuvarande hår så överdrivet bra, men det är där i alla fall! (har för tillfället lite brist på rena kläder så idag kör jag på min fashionabla sverige tshirt haha)
Catch up with you later guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0