Oh silly me!

Hello!
Har precis gjort ett litet mellanmål (två mackor med skinka och brieost som jag lagt i mikron i 2 min, detta "recept" rekomenderar jag starkt). Dock var vägen till detta utsökta mellanmål inte lätt haha mitt i tillagandet stötte jag nämligen på en uns av förvirring:
När jag skurit upp osten upptäckte jag att folien som fungerar som förpackning inte räckte runt hela osten så jag var tvungen att leta upp en liten plastpåse att lägga osten i, jag la ifrån mig osten (eller jag trodde jag la ifrån mig osten) och letade fram en plastpåse. När jag funnit min platspåse upptäckte jag till min stora förskräckelse att osten var nowhere to be found, då började jag flina stolt för mig själv och tänkte "fan va smart jag är, jag tänkte steget före och la osten i kylskåpet direkt" så då går jag triumferande (?) mot kylskåpet och öppnar dörren, men nej osten är inte där. Plötsligt får jag ett minne av att jag öppnat besticklådan så jag går med bestämda steg och öppnar den igen. Och där ligger osten, i besticklådan.
Ja då kände man sig inte lika smart och "steget före" längre. Jag undrar hur jag kommer vara som gammal om jag redan nu, vid 16 års ålder, börjar bli lite virrig? Antar att jag får vänta och se...tills dess får jag se detta som lite spänning i vardagen och inte en weak moment av förvirring. hehe.

Ska snart ge mig av till Marikas, ikväll är det hiphop med Ambra som gäller (awesooome!!!). Ha det bäst så hörs vi snart igen!


Kommentarer
Postat av: jakobi!

hahah du är awesome syrran!

2009-10-27 @ 16:33:09
Postat av: Amanda

Hahaha fan va rolig du är! Du var säkert trött tjejen, hang in there ! <3

2009-10-27 @ 19:02:38
URL: http://smygkika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0