Im a sucker for dance

Hello!
Idag är det stanna hemma som gäller, kände mig lite krasslig och nu är det ju inte riktigt tillfälle att bli sjuk ; )
Idag tänker jag göra matte läxan så att jag har det ur världen, sen bär det av mot Marikas igen! Idag står det dubbel balett med Ane-mari Barbut och Commercial jazz i klackar med Michael Franco på schemat, vad tycker ni om det? Jag tycker att det är awesoooooome! Har dock aldrig dansat i klackar så vi får se hur många gånger lilla jag ramlar på min bakdel hehe Sen har vi även ikväll rep inför giget : )
Så vad hände igår? Jo vi började med house med Eroll Dobreva  och det var tungt haha men jävligt roligt, har nu bestämt mig för att jag ska lära mig att göra en dolphin (det är ungefär som en armhävning men man har benen upp)! Sen hade vi Commercial med Dan Gill och det var jätte jätte kul! Dock var han väldigt tuff men det måste man ju vara ; D Satte inte riktigt hans koreografi så jag ska träna som fan på den så att jag kan imponera lite på nästa Dan klass haha :P Vi dansade till en jätte bra låt också, den hette Sucka 4 love med Danity Kane.
Efter detta var man ju ganska slutkörd eftersom både Eroll och Dan körde ganska hårt med oss men vi hade ju rep inför giget kvar! Ambra bombade steg på oss och i början kändes det som att jag bara stod stilla hela tiden för jag fick black outs men mot slutet blev det liiiite bättre, men jag går hela tiden igenom dansen i huvet så att den fastnär, sen ikväll är det bara att köra : )
Ha det bra så hörs vi igen senare!<3
(hahahha älskar den här bilden!)
               

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

naw vilken söt bild :D

2009-08-28 @ 13:31:46
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0