Someday everything will all make perfect sense. So for now, laugh at the confusion, smile through the tears, and keep reminding yourself that everything happens for a reason.

Kära blogg,
jag måste erkänna att jag känner mig väldigt stolt över mig själv. Det är inte ofta jag känner så såvida jag inte får höra från någon annan att jag gjort bra ifrån mig först, men idag..fy fan va stolt jag är över mig själv. Jag jobbar SÅ hårt, så så så så sååååååååå hårt. Och inte förens nu har jag börjat upptäcka vilka resultat det börjat ge och att jag faktiskt kan. Att jag faktiskt är duktig.

Jag säger hela tiden till mig själv att jag ska dit jag ska dit jag ska dit. Jag insåg precis att jag är påväg dit, det är inte längre än fråga om jag kommer dit eller inte. Frågan är när. Yes....

Kommentarer
Postat av: Mika

Åh älskade älskade Matte! Jag är så sjukt stolt över dig, du är grym och att du vet om det gör mig otroligt glad! :D

Dansa vidare, lev drömmen och få allas hakor att falla i golvet <3 <3 <3

2011-03-13 @ 21:27:55
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0