Summertime

Hello again!!!
Känner för att skriva lite igen, tror faktiskt att det blir en bloggig sommar för min del så håll ögonen öppna!!! ;)

Sommar brukar vara en konstig tid på året för mig, min abosluta favorit årstid helt klart dock har det alltid slutat med att jag svävar helt i ovisshet angående höstens bravader under hela sommarlovet och det tar mycket på krafterna. Trodde detta skulle bli en lite mindre oviss sommar iår dock blev det inte riktigt så, igen...Har haft min lilla dipp där det känns som att man verkligen inte har någon som helst ork kvar till att inte veta och allt man velat göra och gjort är att gråta och att bara veta. Men saker blir ju inte alltid som man vill och trott so there's not much left to do but to face it.

Och det har jag minsann gjort och jag måste faktiskt säga att jag inte känner mig så orolig inför hösten längre, det kommer lösa sig till det bästa, oavsett vad det blir. Jag insett att det är viktigt att man är sann och ärlig mot sig själv, man kan inte alltid gå på vad andra säger (speciellt när det är negativt) man måste känna efter själv och fråga sig själv om man tyckte man gjort bra ifrån sig eller inte. Om svaret sedan blir ja, jag gjorde bra ifrån mig så är det bara att berömma sig själv för i slutändan vet ingen annan än du själv om du gjort bra eller dåligt ifrån dig. Det är viktigt som fan att våga tro på hur man själv känner för ingen annans åsikt är viktigare i ditt liv än dig egen.

Sen har det varit festligt att jag har en totally awesome familj som hållit mig från att tappa förståndet hahah speciellt storebrosan Jakob har vart extra stark vid min sida, är väldigt glad att jag har honom :)

Men nu ska jag ut och äta på terassen i det fina vädret, vi hörs snart igen och förhoppningsvis kommer jag ha lite nyheter om vad som händer i höst då hahahah :P

Massa kramar!


Jag och världens bästa bror (having fun with the webbcam :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0