Nu vet jag...äntligen

Hej bloggi!
Nu vet jag. Äntligen! Nu vet jag äntligen vart jag ska dansa i höst, känns som att en tung börda från axlarna precis lyfts bort. Har avrt så otroligt stressad och det är så himla påfrestande och inte veta, och det har gått sååååå lång tid. Nu vet jag, ääääääääntligen
Det blir Danslinjen på Sway.
Känns kul och spännande. Nånting nytt.
Dock är jag otålig för att få schemat nu hahah Typiskt att ma aldrig är nöjd :P När jag fått schemat kommer jag säkert vara otålig inför att terminen ska börja.
Fick en ny kalender igår, de som känner mig vet att jag ÄLSKAR att få en ny kalender då jag älskar att planera. Ser fram emot att få schemat till Danslinjen så att jag kan skriva in det i kalendern. Den är jätte fin, limegrön och glittrig från ordning&reda :) Awesome.
Längtar även tills Diambra schemat kommer, då jag fortfarande vil ta lite drop-in klasser där ibland. Även det är något att föra in i min nya kalender :)
Men just nu ska ajg bara njuta av att det är sommar, över att jag är ledig (i alla fall i några dagar framförver. Jag börjar jobba på måndag) och att jag inte behöver oroa mig någor över hösten längre.
Nu kan jag andas ut.

Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0