: )

Hola amigos!
Har precis kommit från skolan och ska strax plugga, har massor av läxor att göra...MEN jag är på fett bra humör i alla fall!! :)
 Var nämligen på min absolut första popping lektion igår och det var så jävla kul, det kändes lite som att det var den här dansstilen jag väntat på eller vad man ska säga hahah. Har alltid tyckt popping är as coolt och har alltid velat prova, men inte visste jag att det var såhär kul! Det var så mycket mer än att bara stå och rycka liksom! Sen var läraren, Yared Cedergren, skit bra också...han förklarade verkligen så att man förstod och när det gick lite trögt så kom han och hjälpte till, så det var trevligt! Ser verkligen verkligen verkligen fram emot nästa klass!:):)
Sen är jag även på gott humör eftersom vi hade skadelära i skolan idag, det var så himla intressant!!!Satt och antecknade som en galning (tror det blev kanske 5 A4-sidor haha) och jag fick svar på allt som jag brukat undra över, det var så himla mycket jag inte visste! :)
Dock börjar ju dansen ta på krafterna nu så jag är väl inte direkt på topp i sokolan, men jag gör verkligen så gott jag kan. Varje gång jag börjar tjura över att jag är stressad över läxor och prov så börjar jag tänka på hur lyckligt lottad jag är som har dansen, and then it's all good again! För det är verkligen värt det!
Så för att motivera mig själv lite till att göra alla läxor idag så har jag bestämt att ikväll ska jag läsa igenom alla mina anteckningar från skadelära lektionen och så ska jag googla lite om popping och youtuba lite dansklipp som belöning för att jag pluggat så duktigt:)
Catch up with you later!

Kommentarer
Postat av: bror!

lööööve your blog syrran! blogga på när du hinner ;)

2009-10-06 @ 00:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0