Då var det dags igen!

Kära blogg!
Som jag har saknat att blogga! Räknade nyss ut att det har varit ca 33,5 timmars dans i veckan varje vecka sen jag slutat blogga så ni kanske förstått att tiden inte riktigt har räckt till haha? Men det har börjat kittlas i fingrarna nu så jag kände att nu var det dags igen, sen är det ju så jäkla kul att kunna titta tillbaka på vad man tidigare skrivit och minnas : )
Som sagt så har jag dansat som en galning dom senaste veckorna, har nämlgen haft dans i skolan, vanliga klasser på Diambra men så har Diambra gänget även repat extra efter varje träning eftersom vi har ett gig den 7 oktober...det har blivit att vi stannat till 11-12 tiden varje kväll och dansat, och vad tycker jag om det ?Im loooving it!!!!! Dock har det ju vart lite små klurigt att komma upp kl halv 7 på morgonen dagen därpå och springa till skolan och vara vaken på varje lektion hehe, but im getting by ;D
Men åter till giget! Kan tyvärr inte avslöja var det är vi ska uppträda, men jag kan säga att det är de största giget jag någonsin har varit med i hitills i min danskarriär haha :) Vi kommer uppträda med två nummer och varje är 5 min långa och jääävligt jobbiga but it's gonna be awesome! Jag kommer lägga upp bilder och kanske några videos från giget när vi väl uppträtt så håll ögonen öppna, men tills dess får ni inte veta något mer :)
Tänkte avsluta inlägget med veckans dans schema, ha det bäst så hörs vi snart igen!

MÅNDAG: dansfri dag :(


TISDAG:
balettklass @ school 1,5 h
Ane mari Barbut balett @ diambra 18.30-20.00
Yared Cederlund popping @ diambra 20.05-21.35
REP @ diambra 21.35-23.00

ONSDAG:
jazzklass @ school 1,5 h

TORSDAG:
Maggie Aulin house @ diambra 18.30-20.00
Michel Franco commercial jazz high heels @ diambra 20.05-21.35
REP @ diambra 21.35.23.00

FREDAG:
modern dans/improvisation @ school 1,5 h
Ane mari Barbut balett @ diambra 16.15-17.30
Ane mari Barbut balett @ diambra 17.30-19.00
Sara Galan afro/dancehall @ diambra 19.05-20.35
REP @ diambra 20.35-23.00

LÖRDAG:
REP @ diambra 11.00-15.00

SÖNDAG:
Yared Cederlund popping @ diambra 16.30-18.30
Maggie Aulin/Malin Emmoth waacking @ diambra 19.00-20.30
REP @ diambra 20.30-23.00


Kommentarer
Postat av: Kimberly

dansar du varje dag & olika danser? :O

2010-02-21 @ 12:51:47
URL: http://kiwberly.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja det gör jag :) Går en danslinje som heter Diambra, vi har 4 fasta klasser i veckan (jazz,balett,commercial,house&hiphop)o sen utöver det har vi olika gästlärare varje vecka som kommer med olika stilar...skitkul är det :)

2010-02-22 @ 14:29:59
URL: http://dansaloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0