Just a regular sunday

Aloha!
Ligger och softar i soffan och ägnar mig åt min vanliga söndags morron syssla: titta på Idol .Det är verkligen ett spännande liv jag lever hahhaha
Dock är det plugg-dags strax och sen bär det av mot Marikas för lite dans :)
Idag är det hiphop med Filipa och Waacking i klackar med Malin Emmoth  som gäller, ska bli kul..dock känner jag mig lite krasslig och det är ju inte så bra, men men...får hoppas att det går över snart!
Nu måste jag börja plugga, har nämligen prov i samhällskunskap på onsdag. Det är prov på de olika politiska ideologierna, tråååkigt-.-'
Hahaha för och liva upp stämmningen lite lägger jag upp en bild på min underbara hund Gucci (A.K.A Gurra) när han bestämmde sig för och vidga sina vyer och ta en tupplur på bordet haha

                          


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha han e skön! ;)

2009-10-11 @ 13:08:29
URL: http://smygkika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0