Life is good

Hello!
Vet inte om ni märkt men jag inleder alla mina blogg inlägg med "hello", det gör jag inte för att att jag försöker skaffa mig ett signum (hahahhahahha hon som alltid skriver hello, hahah thats so lame) utan pga brist på fantasi, ville bara få det ur världen ; D
Så! Hur var min skoldag idag då? Det var ett rent helvete. Hahah nä jag skojar, det var jätte kul! Man har börjat känna igen folk lite bättre nu och det är inte lika akward när man pratar  eftersom man "lärt känna" varandra lite: ) Sen fick vi träffa klassen och mentorsgruppen idag och det var riktigt kul, många roliga personer haha! Ser fram emot nästa vecka då vi börjar ha lektioner och sånt, då blir man lite van vid sin klass och det blir lättare att umgås!
Men nu ska jag iväg på äventyr! Avslutar inlägget med en underbar låt, gud vad jag älskar den...så himla fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0