Need to dance

Hello again!
Var riktigt skönt att få dansa igen, kändes som att det var väldigt länge sen, dansade senast i torsdag (ååååå va länge sen tänker ni kanske men för mig var det det!)...Så det blev två timmars dans idag och ett litet sit-ups pass här hemma och ett långt stretching pass...känns som bra en bra start nu inför uppladdningen till Diambra : )
Träffade Henriette idag (som jag nämde i tidigare inlägg går hon Jennie Widegrens danslinje) och hennes dans termin började igår och när hon berättade om lektionerna så blev jag så avundsjuk haha vill också börja köra riktigt riktigt hårt och få dansa med dom bästa! Dock måste ju jag vänta i en vecka till så vi får se om jag överlever -.-' Hahah nä men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge, right? På söndag kommer jag få schemat för Diambra så då lägger jag upp det här på bloggen och sen på tisdag är det första dansklassen, you better be excited for me! ; )

Tänkte avsluta inlägget med att lägga in ett klipp på min favorit dans från So you think you can dance, tycker det här numret är så himla vackert...en dag ska jag också kunna dansa sådär: )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0