Today was a good day

Hello!
Today was a good day! Idag var en sådan dag då man går runt och känner sig all excited för man känner hur alla roligheter börjar komma allt närmare. Idag var jag nämligen ute med min kära mami för att köpa en väska till mig som skulle funka som både dans och skol väska och det hittade vi minsann!
En skitsnygg svart STOR (riktigt jäkla stor är den) läder väska, som alla min skolgrejer, dansgrejer and all that good stuff får plats i! Längtar verkligen tills jag kan proppa den full hehe

Min kära vän Henriette ska gå Jennie Widegrens danslinje så vi har tyckt det ska bli trist att inte kunna fortsätta dansa tillsammans men idag såg jag minsann att man kan gå drop in på Jennies dans linje på måndagar och onsdagar så jag kommer nog kunna titta förbi då och då, samma sak gäller ambras danslinje på söndagar så vi får se om henriette kanske kommer förbi hos mig ibland också...oavsett om det blir några besök på varandras danslinjer eller icke så har vi bestämt att vi ska träffas minst en gång i månaden och lära varandra nya koreografier...awesoome!


Nu tänker jag knyta ihop säcken (dvs avsluta detta inlägg) med ett par bilder på min nya väska, dock är ju inte jag en mästerfotograf så bilderna visar inte riktigt väskans sanna skönhet men men...


                                                     


Kommentarer
Postat av: brorsan

hahah matte är en liten ordsmed! :D

2009-08-18 @ 13:42:30
URL: http://blibiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0