It's all about the dancing...

Hello!

Tänkte göra en kort presentation av mig själv eftersom det är första inlägget, har funderat i flera dagar på vad jag ska skriva utan att komma på något mästerligt men what the hell, jag kommer aldrig börja skriva om jag har som mål att komma på något "mästerligt" så nu bara skriver jag detta förbaskat kluriga första inlägg så har jag det ur världen ;D

Jag heter Matilda och är 16 år and im a dancer (ohyeah!) eller rättare sagt on my way to be a dancer (ohyeah!).
Älskar att dansa, det är det absolut bästa som finns så därför har jag sedan två år tillbaka verkligen satsat på dansen, dock är det inte förens nu i höst det börjar hända grejer på riktigt. Med min starka vilja har jag nämligen roffat åt mig en av de eftertraktade platserna på Diambra dance education (Ambra Succi från Bounce är rektor och konstnärlig ledare). Bounce har varit mina största idoler i flera år och jag har alltid drömt om att få dansa med dom och nu händer det på riktigt (ohyeah!;D). Förutom Diambra kommer jag även gå på VRG dansinriktning så det blir  massor av dans för min del...and I couldnt be happier : )

Alltså kommer denna blogg mesta dels handla om mitt dansande so enjoy! Jag kommer att lägga upp mitt dans schema både från skolan och Diambra så fort jag fått det, så får ni en inblick i min lilla dansvärld!

See ya!

                                  
                             


Kommentarer
Postat av: Mika

Good job my friend!

Fortsätt så så kommer det bli en succeé!



Love ya <3

2009-08-14 @ 21:48:58
URL: http://mikasstuff.blogg.se/
Postat av: brorsan

hahah vilken bra blogg du har syrran!!!! :D!!!!

2009-08-18 @ 13:39:35
URL: http://blibiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0