Imorgon är det dags! : D

Hello!
Idag har varit en trevlig lugn dag, har varit ute på stan med pappa i jakt efter en nice ryggsäck (är ute efter en färgglad ryggsäck, någon som vet vart man kan hitta fina sånna?) dock hittade vi ingen, men jag inhandlade minsann tre par strumper från American Apparel...ni vet sånna som är vita med ränder högst upp? Sånna köpte jag, det blev ett par med rosa ränder, ett par med lila ränder och ett par med gröna ränder : )
Ni kommer väl ihåg vad det är som händer imorgon förresten?*blink blink* Jo det är ju samling för Diambra eleverna där vi ska få schema och gå egenom policy...fy faaaaan vad kul det kommer bli, så spännande! Har fortfarande inte fattat att jag kommit in men det kommer jag nog göra imorgon : ) När jag fått schemat imorgon lägger jag upp det här på bloggen så att ni får se hur mina kvällar kommer se ut : )
Nu ska jag äta middag med familjen men vi hörs igen imorgon! Lots of loooove<3
                                   

Kommentarer
Postat av: cissi

ring mej! :)

2009-08-23 @ 01:30:26
URL: http://twiggynana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0