Im yours for the taking

Hello!
Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har inte hunnit eller orkat skriva hehe Har dansat som faan, och det är fett nice : D Imorgon är det jazz med Ambra och ack vad jag längtar!!Ska ha henne två gånger den här veckan och det är superkul! Såg några jätte fina lyriska jazz danser häromdan och jag känner mig alldeles inspirerad så nu ska jag satsa på att bättra på min teknik så att jag också kan dansa så fina danser och beröra andra som jag själv blev berörd : ) iiiiiih im so excited! Det är så jävla kul att dansa så mycket, det har bara gått en vecka men man känner redan hur mycket bättre man blivit...ser fram emot att se hur mycket jag utvecklats om ett år : )
Tänkte avsluta inlägget med en låt som jag tycker jätte mycket om, hope you like it aswell!
Hörs snart! 

    

Kommentarer
Postat av: jakobi

hahah du kommer äga så hårt syrran! du e gryyyymmast

2009-08-31 @ 20:41:36
URL: http://blibiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0