dans ikväll!

Hello!

Ikväll är det dancing time!! Det e nämligen gratis prova på klasser på Balettakademien så jag tänkte ta en femenine vibe klass med min gamla hiphop lärare och en balett klass med min gamla balett lärare, ska bli riktigt kul : ) Sen hänger några dans kompisar med också, även det riktigt riktigt kul!! Vill dansa så mycket jag bara hinner och kan nu innan Diambra börjar så att jag är "redo" haha

Igår fick jag välkommsbrev hem från VRG, väkomms brev brukar ju oftast vara en A4 men detta välkomms brev var ca 25 sidor hahah och massor av text och papper man skulle fylla i, men sånt tycker lilla jag om så det var bara trevligt! Börjar ju skolan nu på torsdag så det börjar närma sig, känner mig inte så nervös längre för nu kännsdet bara roligt och spännande :D

Nu ska jag iväg och packa min nya väska med dans grejer inför kvällen ,men jag bloggar igen ikväll när jag är hemma från dansen!
Hahah gamla dansgänget  : )


Kommentarer
Postat av: F

Haha, gamla goda tider de ;) <3

2009-08-22 @ 20:25:36
URL: http://fannos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0